Fokus Ultrason İle Cilt Gençleştirme

Fokuslu Ultrason Nedir?

Fokus (Odaklanmış) ultrason, ses dalgaları kullanılarak ciltte kolajen yapımını uyaran ve sıkılaşma sağlayan ameliyatsız bir cilt toparlama yöntemidir. Bu yöntemle ses dalgaları istenilen doku derinliğine odaklanmakta ve hedeflenen bölgede ısı enerjisi oluşturarak derinin üst tabakasına herhangi bir zarar vermeden bağ dokusunda kolajen sentezini uyarmaktadır. Artan kolajen üretimi ile birlikte ciltte elastikiyet artışı da gözlenmektedir.

Fokuslu-Ultrason-cilt-genclestirme

Fokus Ultrason Nasıl Uygulanır ?

Fokus ultrason işlemi sırasında hedeflenen bölgeye derinin 3 mm ve 4.5 mm altına odaklanmış ultrason dalgaları verilerek bölgede bir ısı hasarı oluşturulur. Bu ısı hasarı kolajende kısalma, kalınlaşma ve bunun sonucunda da ciltte sıkılaşma meydana getirir. Uygulama esnasında cilt yüzeyi etkilenmez. İşlem öncesinde lokal anesteziye ihtiyaç duyulmamaktadır. İşlem süresi uygulama yapılan bölgeye göre değişmekle birlikte 30-60 dakika arası sürer. Tek seanslık bir uygulamadır, gerekli görülürse 1 yıl sonra tekrarlanabilir.

Fokus Ultrason İle Cilt Gençleştirme Hangi Amaçlara Uygulanır?

Fokus ultrason ile yüz gençleştirme, yüz ovalitesinde kaybı olan ve çene çizgisinde sarkmaları olan hastalarda yanaklara, gıdı bölgesindeki sarkmayı düzeltmek amacıyla boyuna, kaş kaldırmak amacıyla kaş-alın bölgesine, dış ve alt kısmındaki kırışıklıkları azaltmak amacı ile göz çevresine, dekolte bölgesindeki kırışıklıkları düzeltmek amacıyla dekolte bölgesine uygulanmaktadır.

Fokuslu Ultrason Uygulaması Ağrılı mıdır?

İşlem sırasında hasta bir miktar ağrı hissetmektedir. İğne batması hissi, elektriklenme, hafif hassasiyet hissedilebilir. İşlem sonrasında kişi rahatlıkla günlük hayatına dönebilir, özel bir bakım gerekli değildir.

Uygulama Sonrası Etki Ne Zaman Ortaya Çıkar?

Uygulamanın hemen sonrasında hissedilmeye başlayan etki giderek belirginleşir, 3.ayın sonunda maksimum etki ortaya çıkar. Elde edilen sonuçlar uzun süre kalıcılık taşır.

Fokus Ultrason Uygulaması Kimler İçin Uygun Değildir?

Fokus ultrason aşırı sarkması olanlarda beklenen sonuçlar alınmayabilir. Yüzü çok ince olan ve yağ dokusu az olan kişilere uygun değildir.

Galeri

• Galeri