Yüz ve vücut derimiz yaş ilerlemesi, yer çekimi ve güneş hasarı ile zaman içinde elastikiyetini yitirerek gergin yapısını kaybeder ve sarkmaya başlar. Altın örgü, altın iplik,... >> Devamı >>

FUE Saç Ekimi (Foliküler Ünite Ekstraksiyonu), 2002 yılından sonra uygulanmaya başlanmıştır. Ense bölgesindeki saç kökleri, herhangi bir kesik oluşturmadan tek tek toplanır ve doğal... >> Devamı >>

Zaman içinde çevresel faktörler, güneş ışınları ve yaşlanma süreci ile birlikte nemini ve eski parlaklığını, canlığını yitirmeye başlayan cildiniz için yeni bir başlangıç... >> Devamı >>

Leke maskeleri yüzde güneş ya da hormonların etkisi ile oluşan kahverengi lekelerin tedavisinde kullanılan etkinlikleri yüksek uygulamalardır. Leke maskeleri enzimatik peelingler olup... >> Devamı >>

Zaman içinde yaşlanma süreci ve yer çekimi etkisiyle yüzde anatomik olarak bir takım değişiklikler gerçekleşir. İskelet-kemik yapıda erime, yüzü yukarıda tutan ligamentlerin... >> Devamı >>

İlk kez bir Türk dermatolog olan Prof. Dr. Hulusi Behçet tarafından tanımlanan Behçet hastalığı deri, gözler, eklemler, sindirim ve solunum sistemi gibi pek çok organı etkileyebilen bir... >> Devamı >>

İnsanlar kendileri için o an özel olan şeyleri, daha fazla benimsemek amacıyla değişik şekil ve yazıları kalıcı dövme olarak vücudun herhangi bir yerine yaptırmaktadırlar. Fakat bir... >> Devamı >>

Dudaklar genel yüz estetiğinin önemli parçalarından biridir. Yüzün daha estetik ve güzel görünmesini sağlayan altın oranların tamamlanmasında dudaklar da önemli rol oynar. Yüzün... >> Devamı >>

Vücudumuzun en büyük organı olan derimizin sağlığı elbette tüm organlarımız gibi çok önemli. Her yediğimizin, içtiğimizin bedenimize faydası olduğu gibi zararı da olabilir ve bunu... >> Devamı >>

Burun dolgusu; Yüzün estetik bütünlüğünü tamamlayan önemli anatomik bölgelerden biri de burundur. Bu bölgedeki deformiteler çoğu zaman ameliyat ile düzeltilmektedir. Burun... >> Devamı >>

Mezoterapi; Yüz ve boyun cildinde yaşa, güneş ışınlarına, sigara dumanına ve cildi yaşlandıran pek çok iç ve dış nedenlere bağlı olarak elastikiyet kaybı, kırışıklık ve... >> Devamı >>

Fractora Nedir? Fractora kırışıklıkları azaltmak, yaşlanma belirtilerini düzeltmek, cilde daha sıkı ve genç bir görünüm kazandırmak için cildi tekrar yapılandırmaya yarayan... >> Devamı >>

Sivilce (Akne) nedir? Yüz, boyun, sırt ve gövdede yer alan yağ bezlerinden kaynaklanan, ciltten kabarık olarak görülen, zaman zaman içi iltihaplı olabilen lezyonlardır. Ergenlik döneminde... >> Devamı >>

Genital Siğil Nedir? Genital bölgede görülen ve insan papillomavirusa (HPV) bağlı olarak ortaya çıkan cinsel yolla bulaşan bir infeksiyondur. Daha çok 15-49 yaş arasındaki kişilerin... >> Devamı >>

Cilt lekeleri terimi esasında altı çok fazla doldurulabilecek geniş kapsamlıdır. Çünkü hastalar ciltleri üzerinde oluşan her değişikliği cilt lekesi olarak adlandırabilmektedir. Bizim... >> Devamı >>

Sedef Hastalığı Nedir? Sedef hastalığı toplumda sık görülen, ataklarla birlikte genellikle uzun süre devam eden bir hastalıktır. Çeşitli görünümlerle kendisini gösterir. En sık... >> Devamı >>

Yaşın ilerlemesiyle ve yer çekiminin de etkisi ile kaşlarda, üst ve alt göz kapaklarında deri gevşemesi, fazlalığı, sarkması oluşur ve bununla birlikte özellikle alt göz kapaklarında... >> Devamı >>

Yarık Dudak – Damak, bebeğin anne karnında gelişimi sırasında, çeşitli nedenlerden dolayı bebeğin yüz bölgesindeki yapıların birleşme kusurun nedeniyle oluşan bir hastalıktır. Bu... >> Devamı >>

Estetik burun ameliyatı (rinoplasti) veya burnu yeniden şekillendirme ameliyatı, estetik cerrahi ameliyatlarının en yaygın olarak uygulananıdır. Estetik burun ameliyatı burnunuzu... >> Devamı >>

Estetik meme küçültme ameliyatı, kadının dış görünümünü düzeltmek amacıyla yapılan kozmetik ameliyatlardan biri gibi gözükmekle birlikte aslında sadece estetik değil aynı zamanda... >> Devamı >>

Fokuslu Ultrason Nedir? Fokuslu (odaklanmış) ultrason, Ses dalgaları kullanılarak ciltte kollajen yapımını uyaran ve sıkılaşma sağlayan ameliyatsız bir cilt toparlama yöntemidir. Bu... >> Devamı >>

Mezoterapi derinin beslenmesi, sağlığının korunması ve sorunlarının giderilmesine yönelik gerekli ürünlerin derinin uygun tabaklarına mikroenjeksiyonlar şeklinde verilmesi şeklinde... >> Devamı >>

Merdiven altı yapılan estetik uygulamalar can yakmaya devam ediyor. Son olarak Adana’da bir vatandaşın, gittiği bir güzellik merkezinde lazer epilasyon yaptırması ve vücudunda yanıklar... >> Devamı >>

Zaman içinde göz altlarında, cilt altındaki yağ dokuda incelmeye bağlı bir çökme ve renk koyulaşması meydana gelir. Bu görünüm kişiyi yorgun ve cansız gösterir. Bu görüntünün... >> Devamı >>

Zaman içinde yaş aldıkça ve çevresel faktörlerin etkisi ile cilt yapısında bozulma, elastikiyet kaybı, kuruluk ve matlık gelişmektedir. Bu matlığın giderilmesi, cildin nemlendirilmesi... >> Devamı >>

Lazerle cilt yenileme tedavilerinde kırışıklıkların tedavisi ve deri sarkmalarının giderilmesi kişiyi sosyal yaşamdan alıkoymadan, kısa sürede geçebilen kızarık ve soyulma dışında... >> Devamı >>

Lazer ve ışık sistemleri sivilce-akne tedavilerine yardımcı olan ve iz kalma olasılığını azaltan yardımcı tedavi yöntemleridir. İz kalmış akne hastalarına lazer ve ışık tedavileri... >> Devamı >>

Yüz bölgesinde çapları 0.1-1 mm arasında değişen ince damarların artması ile karakterize kılcal damar çatlamaları lazerlerle tedavi edilebilmektedir. Yanaklar, burun kenarlarında ve... >> Devamı >>

Kalıcı dövmeler eskiden yara ve izlerle sonuçlanan kimyasal ya da mekanik olarak derinin tahrip edilmesi yöntemleriyle çıkarılmaya çalışılmaktaydı. Artık Q-switch Nd-yag lazerlerle... >> Devamı >>

Alerjik ve İrritan Kontakt Dermatit (Alerjik Cilt Hastalıkları) Dermatit, derinin üst tabakasının inflamasyonudur (yangısıdır). Derinin zararlı sayılan bir uyarana karşı verdiği... >> Devamı >>

Ürtiker ya da halk arasındaki adı ile kurdeşen; deri üzerinde oluşan, etrafı kızarıklıkla çevrilmiş olan, boyutları birkaç milimetreden birkaç santimetreye kadar değişebilen,... >> Devamı >>

Mantarlar, deride ve tırnakların altında çoğalan ve ancak mikroskop ile görülebilecek küçük organizmalardır. Tüm mantar hastalıkları oldukça bulaşıcıdır ve kolaylıkla... >> Devamı >>

Zamanla günlük yaşamın stresi, güneş ve yaşlanma sebebiyle yüzümüzde meydana gelen sarkmalar ve kırışıklıkları gidermek için son yıllarda sıkça kullanılan Yüz Germe Ameliyatı,... >> Devamı >>

Liposuction vücudun karın, uyluk, kalça ve yüz gibi belli bölgelerinde, Diyet ve diğer zayıflama yöntemlerine yanıt vermeyen dirençli yağ dokularının alınması ve vücut hatlarının... >> Devamı >>

Memeler kadının beden görünümde fiziği tamamlayan yapılardır. Omuz genişliği, göğüs çevresi, bel ve kalça çevresi ölçümlerinde meme hacmi önemli bir yer tutar. Memeler, yapısal... >> Devamı >>

Lazer epilasyon vücutta istenmeyen tüyleri deriye zarar vermeden kalıcı bir biçimde yok etmeyi hedefleyen bir yöntemdir. Lazer ve ışık sistemleri kıl kökünü tahrip ederler. Kıl... >> Devamı >>

Anlaşmalı Kurumlar