Paris Işıltısı İzmir Derim Tıp Merkezi

Paris Işıltısı İzmir

PARİS IŞILTISI

Paris ışıltısı adı verilen uygulama NCFT 135 marka mezoterapi ürününün enjeksiyonudur. Ürün çapraz bağsız hyaluronik asit ve 12 vitamin, 6 mineral, 24 aminoasit, 6 koenzimden oluşan çoklu canlandırıcı solüsyon içermektedir.

Paris Işıltısı, solgun veya cansız görünen cildin canlandırılması , nemlendirilmesi, ince kırışıklıkların onarımı, sıkılaştırılması amacıyla kullanılmaktadır.

İşlemden sonraki günlerden itibaren ciltte canlılık, parlama, nemlenme ve ince kırışıkların açılması görülmeye başlar. Etkinin devamı için seansların yılda 2 kez tekrarlanması gerekebilmektedir.

Paris Işıltısı Hangi Bölgelerde ve Nasıl Uygulanır?

Göz Çevresi

Yüz

Dekolte Ve Boyun

El Sırtları

Kolların Iç Kısmı  bölgelerde ürün ilk 3 seans 2 hafta arayla , son 2 seans ayda bir olmak üzere 5 seans uygulanmaktadır. Enjeksiyon öncesi deriye anestezik krem sürülür. Uygun cilt temizliği yapıldıktan sonra ürün enjekte edilir. Tüm enjeksiyon işlemlerinde olduğu gibi işlem hekim tarafından uygulanmalıdır. İşlem sonrasında küçük morluklar, 1-2 gün içinde gerileyen kızarıklıklar olabilmektedir. Aynı gün makyaj yapılmaması, 48 saat sauna ve buhar uygulamaları, çok soğuk havaya maruziyet olamaması gereklidir.

Paris Işıltısı Kimlerde Uygulanamaz?

Deride enfeksiyon veya hastalığı olanlara, gebelik ve emzirme döneminde, bağışıklık sistemi hastalığı olanlar ve şiddetli romatizmal hastalığı olanlarda, içeriklerden birine alerjisi olana ve çocuklara uygulanamaz.