Cilt Bakımı İzmir Derim Tıp Merkezi

Cilt Bakımı İzmir

KLASİK CİLT BAKIMI

Makyaj, UV ışınları, sigara kullanımı, stres, hava değişimleri, serbest radikaller ve yanlış beslenme cildimizi olumsuz yönde etkileyen ve genç yaşta yorgun ve solgun görünmemize neden olan temel faktörlerdir. Cildimizin canlılığı, parlaklığı ve diriliği en önemli sağlık göstergelerindendir. Sadece estetik açıdan değil, sağlık açısından da cildimizin temizlik ve bakımına özen göstermek oldukça önemlidir.

Cilt bakımı öncesi uzman estetisyen tarafından cildin ihtiyacına ve problemlerine yönelik doğru ürünlerin kullanıma karar verilebilmesi için detaylı cilt analizi yapılması gerekmektedir. Böylece yağ, nem ve elastikiyet oranı göz önünde bulundurularak cildin yağlı, kuru, normal, olgun yada hassas olduğuna karar verilir. Cilt yaşı her zaman esas yaşımızla doğru orantılı olmayabilir. Cilt bakımı yaparken yaşa ve cilde göre doğru ürün kullanılması gerekir. Bu nedenle sivilce, akne, leke ve kırışıklık bakımları özel ürünler ve tedaviler ile kombinlenerek yapılmaktadır.

Cildin kendini yenileme süresi ortalama 28 günde bir olduğundan, ayda bir düzenli cilt bakımı yaptırılması önerilmektedir.

Klasik Cilt Bakımı Aşamaları

Detaylı Cilt Analizi

Temizleme

Tonikleme

Buhar Uygulaması

Komedon Temizliği

Peeling

Maske Uygulaması

Nemlendirici Masaj Uygulaması

Güneş Koruyucu

Böylelikle cilt temizlenir, tıkalı olan gözeneklerde biriken yağ ve kirler arındırılır, kan dolaşımı hızlandırılır, cildin esnekliği ve parlaklığı geri kazandırılarak nem depo edici ve hücre yenileyici işlemlerle taptaze canlı bir görünüm ortaya çıkar.

Nelere Dikkat Edilmelidir?

Klasik Cilt Bakımı işlemden sonra günlük hayatınıza normal şekilde devam edebilirsiniz. Ancak, klasik cilt bakımı sonrasında ortaya çıkan yeni ve taze cilt daha korunmasız ve dış etkilere açık olduğundan işlem sonrasında birkaç gün cildin güneşin zararlı etkilerinden ve kimyasal ürünlerin temasından korunmasına özen gösterilmeli, düzenli güneş koruyucu kullanılmalıdır. Klasik Cilt Bakımı uygulaması olduğu gün cildimize su, kozmetik/dermokozmetik herhangi bir ürün değdirilmemeli ve işlem sonrası 3 saat boyunca sigara içilmemelidir.