Fokuslu Ultrason İle Cilt Gençleştirme

Fokuslu Ultrason Nedir?

Fokuslu (odaklanmış) ultrason, Ses dalgaları kullanılarak ciltte kollajen yapımını uyaran ve sıkılaşma sağlayan ameliyatsız bir cilt toparlama yöntemidir. Bu yöntemle ses dalgaları istenilen doku derinliğine odaklanmakta ve hedeflenen bölgede ısı enerjisi oluşturarak derinin üst tabakasına herhangi bir zarar vermeden bağ dokusunda kollajen yapılanmasını sağlamaktadır. Artan kollajen üretimi ile birlikte ciltte elastikiyet artışı da gözlenmektedir.

Nasıl Uygulanır?

Fokuslu ultrason işlemi sırasında hedeflenen bölgeye derinin 3 mm ve 4.5mm altına odaklanmış ultrason dalgaları ulaşır ve bu bölgede bir ısı hasarı oluşur. Bu ısı hasarı kollajende kısalma, kalınlaşma ve bunun sonucunda da ciltte sıkılaşma meydana getirir. Uygulama esnasında cilt yüzeyi etkilenmez. Uygulama deriye temas eden ultrason kartuşları ile yapılır, işlem sırasında kartuş üzerine ultrason jeli sürülür. İşlem öncesinde lokal anesteziye ihtiyaç duyulmamaktadır.

Fokuslu ultrason ile boyun ve göz çevresinde gevşek ve sarkmış deri, ağız çevresi çizgileri, orta yüz ve yanak bölgesindeki sarkmalar, çene bölgesindeki gevşeklik ve sarkmalar tedavi edilebilir.

İşlem süresi uygulama yapılan bölgeye göre değişmekle birlikte 30-60 dakika arası sürer. Tek seanslık bir uygulamadır, gerekli görülürse 1 yıl sonra tekrarlanalabilir.

Fokuslu Ultrason

Fokuslu Ultrason İle Cilt Gençleştirme Hangi Bölgelere Uygulanır?

Fokuslu ultrason ile yüz gençleştirme, yüz ovalitesinde kaybı olan ve çene çizgisinde sarkmaları olan hastalarda yanaklara, gıdı bölgesindeki sarkmayı düzeltmek amacıyla boyuna, kaş kaldırmak amacıyla kaş-alın bölgesine, göz dış ve alt kısmındaki kırışıklıkları azaltmak amacı ile göz çevresine, dekolte bölgesindeki kırışıklıkları düzeltmek amacıyla dekolte bölgesine uygulanmaktadır.

Fokuslu Ultrason Uygulaması Ağrılı mıdır?

İşlem sırasında hasta bir miktar ağrı hissetmektedir. İğne batması hissi, elektriklenme, hafif hassasiyet hissedilebilir. İşlem sonrasında kişi rahatlıkla günlük hayatına dönebilir, özel bir bakım gerekli değildir. İşlem sonrası deride yanık, leke gibi bir yan etki oluşmaz, bazı kişilerde geçici hafif kızarıklık ve ödem oluşabilir.

Uygulama Sonrası Etki Ne Zaman Ortaya Çıkar?

Uygulamanın hemen sonrasında hissedilmeye başlayan etki giderek belirginleşir, 3. ayın sonunda maksimum etki ortaya çıkar. Elde edilen sonuçlar uzun süre kalıcılık taşır.