Focus Ultrason Cilt Germe Derim Tıp Merkezi İzmir

focus ultrasonla gençleşme İzmir

FOCUS ULTRASONla CİLT GENÇLEŞTİRME

Fokus (Odaklanmış) ultrason, ses dalgaları kullanılarak ciltte kolajen yapımını uyaran ve sıkılaşma sağlayan ameliyatsız bir cilt toparlama yöntemidir. Bu yöntemle ses dalgaları istenilen doku derinliğine odaklanmakta ve hedeflenen bölgede ısı enerjisi oluşturarak derinin üst tabakasına herhangi bir zarar vermeden bağ dokusunda kolajen sentezini uyarmaktadır. Artan kolajen üretimi ile birlikte ciltte elastikiyet artışı da gözlenmektedir.

Ameliyatsız yüz germe işlemlerinin en güvenilir yöntemi iple yüz germe veya diğer adıyla örümcek ağı estetiğidir.

Focus Ultrason Nasıl Uygulanır?

Fokus ultrason işlemi sırasında hedeflenen bölgeye derinin 3 mm ve 4.5 mm altına odaklanmış ultrason dalgaları verilerek bölgede bir ısı hasarı oluşturulur. Bu ısı hasarı kolajende kısalma, kalınlaşma ve bunun sonucunda da ciltte sıkılaşma meydana getirir. Uygulama esnasında cilt yüzeyi etkilenmez.

İşlem öncesinde lokal anesteziye ihtiyaç duyulmamaktadır. İşlem süresi uygulama yapılan bölgeye göre değişmekle birlikte 30-60 dakika arası sürer. Tek seanslık bir uygulamadır, gerekli görülürse 1 yıl sonra tekrarlanabilir.

Focus Ultrason Hangi Amaçlarla Yapılır?

Fokus ultrason ile yüz gençleştirme, yüz ovalitesinde kaybı olan ve çene çizgisinde sarkmaları olan hastalarda yanaklara, gıdı bölgesindeki sarkmayı düzeltmek amacıyla boyuna, kaş kaldırmak amacıyla kaş-alın bölgesine, dış ve alt kısmındaki kırışıklıkları azaltmak amacı ile göz çevresine, dekolte bölgesindeki kırışıklıkları düzeltmek amacıyla dekolte bölgesine uygulanmaktadır.

Focus Ultrason Ağrılı Mıdır?

İşlem sırasında hasta bir miktar ağrı hissetmektedir. İğne batması hissi, elektriklenme, hafif hassasiyet hissedilebilir. İşlem sonrasında kişi rahatlıkla günlük hayatına dönebilir, özel bir bakım gerekli değildir.

Focus Ultrason Etkisi Ne Zaman Görülür?

Uygulamanın hemen sonrasında hissedilmeye başlayan etki giderek belirginleşir, 3.ayın sonunda maksimum etki ortaya çıkar. Elde edilen sonuçlar uzun süre kalıcılık taşır.

Focus Ultrason Kimlere Uygun Değildir?

Fokus ultrason aşırı sarkması olanlarda beklenen sonuçlar alınmayabilir. Yüzü çok ince olan ve yağ dokusu az olan kişilere uygun değildir.