Burun Estetiği Dolgu Lazer Derim Tıp Merkezi İzmir

TIBBİ BİRİMLER

İzmir Derim Dermatoloji Dal Merkezi'nin tüm birimleri dermatoloji tedavileri yanı sıra hekim kontrolünde estetik uygulamalar yürütmektedir.

Deri Hastalıkları Birimi

Bu birimde egzama, alerji, mantar, ürtiker, viral hastalıklar, bakteriyel hastalıklar, zona, güneş lekeleri, yanık, cilt kanserleri, akne-sivilce  ve diğer tüm dermatolojik rahatsızlıkların tanı ve tedavisi yapılmaktadır.

Estetik Operasyonlar Birimi

Estetik Burun - Rinoplasti, Kepçe Kulak-Otoplasti, Meme Büyütme - Küçültme, Estetik Yüz operasyonları gibi pek çok estetik ameliyat bu birimde uzman operatör hekimlerce yapılmaktadır.

Estetik Uygulamalar Birimi

Ameliyatsız estetik uygulamaları kapsar. Ameliyatsız yüz germe, botox, dolgu, anti aging vb. operasyon gerektirmeyen uygulamalarla uzman dermatolog hekim eşliğinde estetik ve güzellik hizmetleri verilir.

Saç Ekimi ve Tedavisi Birimi

Bu birimde FUE yöntemiyle, doktor gözetiminde ve hastane ortamında saç ekimi yanı sıra, saç mezoterapisi gibi saç tedavi hizmetleri de verilmektedir.

Epilasyon Birimi

Çeşitli lazer epilasyon yöntemlerinin kullanıldığı bu birimde, günümüzün en ileri teknolojisine sahip lazer epilasyon cihazlarıyla, uzman hekim gözetiminde lazer epilasyon hizmeti verilmektedir.

Ayak ve Tırnak Bakım Birimi

Ayak ve tırnak sağlığı ile ilgili çeşitli süreçler ile mantar rahatsızlıklarının teşhis ve tedavisi, lazerle tırnak mantarı hastalığının önlenmesi tedavileri bu birim tarafından yapılmaktadır.

Selülit ve Zayıflama Birimi

Genellikle kadınlarda görülen bir cilt rahatsızlığı olan selülitin, uzman dermatolog, diyetisyen ve estetisyenler tarafından teşhis ve tedavileri bu birimde yapılır.