Cilt Bakımı İzmir Derim Tıp Merkezi

Cilt Bakımı İzmir

MEDİKAL CİLT BAKIMLARI

Medikal cilt bakımı, dermokozmetik ürünlerle yapılan, ciltte biriken yağ, siyah nokta, makyaj kalıntıları gibi cildin solgun görünmesine neden olan etkenlerden arındırmaya, nem kapasitesini arttırmaya, cildin üst katmanının daha canlı ve sağlıklı görünmesini sağlamaya, cildin canlılığını tekrar kazandırmaya yönelik bir bakım işlemidir.

Her ciltte kişinin yaşından, çevresel faktörlerden, yaşam şekillerinden kaynaklı farklı sorunlar gözlemlenir. Bu nedenle medikal cilt bakımı uygulaması öncesinde uzman estetisyen tarafından cildin ihtiyacına ve problemlerine yönelik doğru ürünlerin kullanıma karar verilebilmesi için detaylı cilt analizi yapılması gerekmektedir. Medikal cilt bakımı uygulamalarında cildinizin ihtiyaçlarına göre kişiye özel protokolleri oluşturulur.

Medikal Cilt Bakımı işlemden sonra günlük hayatınıza normal şekilde devam edebilirsiniz. Ancak, medikal cilt bakımı sonrasında ortaya çıkan yeni ve taze cilt daha korunmasız ve dış etkilere açık olduğundan işlem sonrasında birkaç gün cildin güneşin zararlı etkilerinden ve kimyasal ürünlerin temasından korunmasına özen gösterilmeli, düzenli güneş koruyucu kullanılmalıdır.

Tıp Merkezimizde Uygulanan Medikal Cilt Bakımlarımız:

Akneli Cilt Bakımı

Lekeli Cilt Bakımı

Anti-Aging Bakımı

Lifting Bakımı

Nem Bakımı (Cilt Canlandırma)

Medikal Cilt Bakımı Hangi Aralıklarla Yaptırılmalıdır?

Cildin kendini yenileme süresi ortalama 28 günde bir olduğundan, ayda bir düzenli medikal cilt bakımı yaptırılması önerilmek ile beraber, medikal cilt bakımı uygulama aralıkları yapılan işlemin seyrine ve cildinizin uygulanan tedaviye cevap verme şekline göre şekillenir ve devamlılık sağlanmak istenen bakımlarda periyotlar uzman hekim tarafından belirlenir.

Medikal Cilt Bakımında İşlem Aşamaları Nelerdir?

Detaylı Cilt Analizi

Medikal Bakım İçeriğine Uygun Temizleme Tonikleme Buhar Uygulaması

Komedon Temizliği

Medikal Bakım Içeriğine Uygun Peeling

Medikal Bakım İçeriğine Uygun Maske Uygulaması

Medikal Bakım Içeriğine Uygun Ampul / Serum Uygulaması

Medikal Bakım Içeriğine Uygun Nemlendirici

Masaj Uygulaması

Medikal Bakım Içeriğine Uygun Güneş Koruyucu

Böylelikle cilt temizlenir, tıkalı olan gözeneklerde biriken yağ ve kirler arındırılır, kan dolaşımı hızlandırılır, cildin esnekliği ve parlaklığı geri kazandırılarak nem depo edici ve hücre yenileyici işlemlerle taptaze canlı bir görünüm ortaya çıkar.

Medikal Cilt Bakımının Faydaları Nelerdir?

Cilt Hücreleri Yenilenir.

Cildin Derinlemesine Temizlenmesi, Beslenmesi Ve Yenilenmesi Sağlanır.

Cildin Yağ Ve Nem Dengesi Düzenlenir.

Cildin Kan Dolaşımı Hızlanır.

Cildin Elastikiyeti Artar.

Cilt Altı Kolajen Tetiklenerek, Cildin Daha Sağlıklı Ve Canlı Bir Görünüme Kavuşması Sağlanır.

Düzenli Yapılması Durumunda Sivilce, Cilt Kuruması, Cilt Ton Düzensizlikleri Ve Kırışıklık Oluşumları Için Önlem Alınmış Olur.

Cilt Gözeneklerinin Tıkanması Önlenerek Toksinlerin Düzenli Atılımı Sağlanır.

Yaşlanmayı Geciktirir.

Cilt Enzimleri Dengelenir.

Daha Parlak, Pürüzsüz Ve Gergin Ve Genç Bir Görünüm Elde Edilir.

Günlük Evde Uyguladığınız Cilt Bakımınızı Kolaylaştırır.